Chart.dk

Brugernavn:
Password:
Glemt password   :   Opret bruger
Forfatter:Webmaster
Oprettet:02/04 2007
Tidspunkt:13:50:04
Visninger:1491
Velkommen til det nye htmlkoder.dk!

Velkommen til HTMLkoder.dk - igen.

Det er jo ikke første gang, der bliver budt velkommen. Men denne gang er det et velkommen til det flotteste, sikreste og bedste system i htmlkoder.dk's historie.

Vi beklager, at der har været lidt forsinkelser på det nye system, men jeg tror at de fleste overlever.

Pga. de mange nye funktioner, er siden også langt fra færdig. Vi har stadig en helt ny sektion under udarbejdelse med en masse fede funktioner til brugerne.

Vi har ikke nået at tilføje alle koder endnu, men redaktionen arbejder på det. I mellemtiden kan man under "HTML-koder" i toppen få adgang til de gamle koder.

Vi håber, at I vil tage godt imod det nye system. I denne tråd kan I selvfølgelig også kommentere det nye look og komme med forslag til nye funktioner og forbedringer.
  Cacao
02/04-2007 22:02:28

Hvor lenge tar det før alt det nye er på plass???
Webmaster
02/04-2007 23:00:53

Vi tror på maks. en uge :)
  Glamphugger
04/04-2007 07:51:52

Okay, her er lige en omgang feedback... Super design! Der er ingen tvivl om at du har haft gang i grafikprogrammet og lave et rigtig godt design. Det er sket i høj grad. Systemerne er meget nemme at bruge, en kan især godt lige de sorte boks ude til venstre. Men såvel som god feedback kan der også komme dårlig, det her forum minder alt for meget om det der er på eksperten.dk. Så alt i alt, en rigtigt god ny version...

Oggg... lige en anden ting, er det bare mig, eller er der ikke en del sider p.t. som har fået nyt design?

//Glamphugger
Alex1993
30/04-2007 16:53:20

hej...laver i en chat.?? :-D
Webmaster
30/04-2007 18:41:04

Alex1993 > Vi er igang med at undersøge mulighederne for at lave en slags support-chat, hvor man kan chatte med en supporter.
Vi vil dog ikke putte en tidshorisont på det.
kenner
05/06-2007 11:48:26

Webmaster > Jeg kunne ikke umiddelbart se et privat besked system, så jeg adressere dig her. Har du plads et et medlem mere i redaktionen? Jeg kan kode HTML, CSS, PHP og MySQL på hardcore niveau, samt lidt javascript og meget lidt flash;)
Killerzcz
07/03-2008 18:19:58

hvad med at lave et system, så man kan sende beskeder til hinanden inbyrdes (ligesom man kan i proboards forumer), og lave så alle kan tilføje html koder. eller hvis systemet med at sende beskeder til hinanden kommer til at du, kan der måske være en bruger, man kan sende nye html koder til, og som så vil teste dem. Ved godt at dette vil skabe en masse ekstra arbejde, men man er sikret at koderne dur. Selv vil jeg gerne melde mig til at teste nogen af koderne, evt. sammen med nogle andre. :D

Du skal have en bruger og være logget ind på htmlkoder.dk, for at kunne deltage.

© 2005-2010 Martin H. Møller | Fremstillet af Webbureau ComboWeb | HTMLkoder.dk anbefaler