Chart.dk

Brugernavn:
Password:
Glemt password   :   Opret bruger
Forfatter:krii
Oprettet:07/04 2009
Tidspunkt:15:32:20
Visninger:414
Problemer med at opdaterer indhold i database..

Hej

Nu har jeg endnu et problem jeg håber i kloge hoveder herinde kan hjælpe mig med, jeg er ved at lave en side hvor det skal være muligt at angive nogle informationer omkring sig selv, men kan ikke få den til at opdaterer min database, herunder har jeg skrevet min kode ind:

<?
session_start(); // Starter Sessionen
if (session_is_registered(\\\"brugernavn\\\") AND (\\\"kodeord\\\")) {  // Tjekker om man er logget ind
include \\\"config.php\\\"; // Includere config.php og får dermed dens oplysninger

$brugernavn = $_SESSION[\\\"brugernavn\\\"]; // Forkorter Sessionen brugernavn

$navn = $_POST[\\\"navn\\\"]; // Sender Navn
$adresse = $_POST[\\\"adresse\\\"]; // Sender Adresse
$postnummer = $_POST[\\\"postnummer\\\"]; // Sender postnummer
$by = $_POST[\\\"by\\\"]; // Sender by
$telefon = $_POST[\\\"telefon\\\"]; // Sender telefon

$opdater = mysql_query(\\\"UPDATE brugere SET navn = \\\'$navn\\\', adresse = \\\'$adresse\\\', postnummer = \\\'$postnummer\\\', by = \\\'$by\\\', telefon = \\\'$telefon\\\' WHERE brugernavn = \\\'$brugernavn\\\',\\\") or die(mysql_error()); // Opdatere Alle oplysningerne

echo \\\"Opdateret\\\"; // Når alt er sket
}else{
include \\\"offline.php\\\"; // Hvis man offline
}
?>

Der er garanteret bare tale om en lille dum fejl et sted, men håber der er nogle der kan hjælpe mig :)

Fejlbeskeden jeg får er forresten:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \\\'by = \\\'Frederikssund\\\', telefon = \\\'\\\' WHERE brugernavn = \\\'Kristodder\\\',\\\' at line 1

Håber der er nogle der kan hjælpe mig..

MvH kristoffer
Friis
15/04-2009 16:15:38

I din UPDATE query $opdater, har du et komma for meget til sidst.

Du skal have en bruger og være logget ind på htmlkoder.dk, for at kunne deltage.

© 2005-2010 Martin H. Møller | Fremstillet af Webbureau ComboWeb | HTMLkoder.dk anbefaler