| |
|
|
| Forfatter: | nikh
 |
| Oprettet: | 31/08 2009 |
| Tidspunkt: | 19:08:05 |
| Visninger: | 3305 |
|
syntax error, unexpected T_IF
Hej jeg har et problem med min php. Den skriver bare: Parse error: syntax error, unexpected T_IF in /host/N/i/k/Nikolaj1/World/nyhed/admin.php on line 9
<?php ///////////////////////////////////////// // (c) WoT // // Nikolaj Henriksen // // Fjern Venligst ikke dette // ///////////////////////////////////// include "/nyhed/config.php"; // Tilsluttter til Mysql $adminkode = "SKRIV EN ADMIN KODE HER!!" // Adminkode if($_GET[action] == "writeNews"){ if($adminkode == $_POST[pass]){ $dato = date("d/m-y G:i"); // Dato mysql_query("INSERT INTO `admin` (overskrift, tekst, dato) VALUES ('".$_POST[overskrift]."', '".$_POST[tekst]."', '".$dato."')") or die(mysql_error()); // Indsætter i Mysql echo "Nyheden er udgivet!"; // Udgivet ! } } ?>
Nogen der ved hvad jeg skal gøre? :) |
|
|
|
|
|
Lur mig om denne ikke bør virke ;)
<?php ///////////////////////////////////////// // (c) WoT // // Nikolaj Henriksen // // Fjern Venligst ikke dette // ///////////////////////////////////// include "/nyhed/config.php"; // Tilsluttter til Mysql $adminkode = "SKRIV EN ADMIN KODE HER!!"; // Adminkode - DER MANGLEDE ET SEMIKOLON if($_GET[action] == "writeNews"){ if($adminkode == $_POST[pass]){ $dato = date("d/m-y G:i"); // Dato mysql_query("INSERT INTO `admin` (overskrift, tekst, dato) VALUES ('".$_POST[overskrift]."', '".$_POST[tekst]."', '".$dato."')") or die(mysql_error()); // Indsætter i Mysql echo "Nyheden er udgivet!"; // Udgivet ! } } ?>
|
|
|