| |
|
|
| Forfatter: | Nicolai
 |
| Oprettet: | 23/04 2007 |
| Tidspunkt: | 22:34:42 |
| Visninger: | 1099 |
|
Loginscript?
Hej med jer :D
Nogle der ved, hvor jeg kan finde et loginscript i html, meget gerne det endelige script, da jeg fatter hat af html... Og hvis I har tid, så kunne I måske lave et?
Jeg skal bruge
Login / Logud (flere brugere) Forum Gæstebog Profiltekst Profilbilleder Ting til sin mobil...
Tjah, jeg kunne ikke lige komme i tanker om flere ting jeg kunne bruge lige pt...
"Håber I har lyst til at spilde al jeres tid på at finde et script i HTML, som alligevel ikke findes" Eller måske "Bruge al jeres tid på at lave et script i HTML, som er lige så umuligt som det første..."
Hele dette spørgsmål var bare for at gøre jer opmærksomme på, at ovenstående ikke er muligt! |
|
|
|
|
|
Nooo... Jeg vil have mine point igen!!!
Just kiddin'
|
|
Friis
23/04-2007 23:03:51
|
|
Haha, troede sgu lige jeg havde læst forkert q:
|
|
|
Jaa, Nicolai er altid ude på lidt spas :)
|
|
|
ked af at skuffe dig men du kan ikke lave det der i html..
du skal have fat i noget php, asp eller ??? og du skal bruge en hjemmeside med phpmyadmin og mysql men du kan hente et system der minder om det der inde på www.free-php.net
..men hvis du ikke kan html så har du ikke ligefrem de store chancer for at få det rigtigt sat op men jeg kan da hjælpe dig med det hvis du har en hjemmeside der kan tage php5 og har mysql database :D
/sweeper
|
|
Friis
25/04-2007 21:35:17
|
|
Hvis du læser alt hvad Nicolai skriver, så der blandt andet:
"Håber I har lyst til at spilde al jeres tid på at finde et script i HTML, som alligevel ikke findes" Eller måske "Bruge al jeres tid på at lave et script i HTML, som er lige så umuligt som det første..."
Hele dette spørgsmål var bare for at gøre jer opmærksomme på, at ovenstående ikke er muligt! --------------------------------------------------------------------------------------
Han er godt klar over, det kræver PHP eller ASP.
|
|
anzen
01/05-2007 18:33:52
|
|
Heeh, mærkeligt :-S
|
|
Ranum
18/07-2008 11:11:30
|